Donatie

Belangeloos zetten onze betrokken vrijwilligers zich in voor het realiseren van de doelstellingen van onze stichting. Veel activiteiten van onze stichting kosten geld.
Ondanks dat onze stichting door een aantal oud betrokkenen financieel wordt bijgestaan om onderzoek te kunnen doen en de overheadkosten te kunnen dragen, staan wij ook open voor nieuwe donateurs.
Of het nu gaat om een eenmalige bijdrage of een periodieke gift, alle middelen zijn van harte welkom.

Donaties kunt u overmaken naar Triodos bankrekeningnummer: NL10TRIO0379399644
ten name van Stichting Jhr. Dr. Henri W.M. van der Wyck.

Niet doneren, maar wel een bijdrage leveren?
Wij zijn opzoek naar vrijwilligers die willen helpen bij o.a. het verrichten van onderzoek.
Neem hiervoor contact op met ons via het formulier op de contactpagina of stuur een email naar: stichtinghenrivanderwyck@gmail.com. Uw inzet wordt bijzonder gewaardeerd.

Donatie